One year closer to my life…

Så var vi der igjen! Enda en kveld med nydelig Bergens regn. Enda en kveld med pinnekjøtt, julebukker og nye håp for året som kommer!

Selv skal jeg spise middag med familien. Har hatt en sær prat med min bror, som dere sikkert kan forstå, ikke er den mest normale personen i mitt liv. Men mer kan man ikke forvente. Det ligger vel til familien. Skal ikke skryte på meg at jeg er særlig normal heller. Senere i kveld blir det rolige festligheter med dommergjengen! Ja, vi holder sammen! Og det er jeg veldig takknemlig for!

Skal slenge på meg min damedressjakke, uglesmykke og høyhælte sko og erobre natten, uansett hva den måtte bringe. Fireworks er det eneste jeg håper på! Hvilket fyrverkeri det måtte være, vel det er i grunn det samme! Alt mottas med takk!

Snakker man nyttårsforsetter? Tja, kanskje? Har i alle fall noen ønsker og drømmer for året som skal komme! Det blir i alle fall mer trening! Jo mer jeg trener, jo bedre føler jeg meg! Kanskje blir det en tur på fysisk løpetest for å prøve seg på det! Mest av alt er jeg som andre jenter. Hadde ikke vært vondt å få kjæreste, men det får komme når det kommer! Drømmen for året er å stå på eksamen!

Uansett hva 2012 måtte bringe håper jeg det blir bedre enn hva 2011 har bydd på; Min absolutt beste venninne på sykehus, stryk i et fag, gi opp et annet fag, stress her i fra til månen! Men man skal ikke gråte over spilt melk og jeg kommer meg nok over denne kneiken også! Men 2011 har også bydd på fantastiske øyeblikk; Min kjæreste venninne har giftet seg, min bror har tatt livet sitt tilbake, jeg har vært i London og Australia, fått mange nye vennskap og bekjentskap, noen gode, noen mindre gode! Vel man kan vel trygt si at man tar det vonde med det gode og omvendt! Det er vel det de kaller livet!

Og mens jeg skriver dette, smiler jeg! Det har hjulpet meg gjennom alt! Smilet mitt! Det er livet mitt! Nyt kvelden mine gode venner og gjør den til din egen kveld! Legg tårene vekk og finn frem finstasen og smilet! Da er man rett og slett uimotståelig! PS; husk parfymen i tillegg. Det er ikke dumt å lukte godt i tillegg.

About kvalvag

Jada, jeg er forfatteren av denne siden og kalles stort sett Therese. Noen ganger går jeg under navnet småsnuppa, doll face og noen ganger også DOOOOOMMER!! Hehe.. Vanligvis er jeg en blid person, men humøret mitt kan svinge og terger du nok, kan jeg bli liiiitt hissig :) Vis alle innlegg av kvalvag

Legg igjen en kommentar

