New York NEW YOOOORK!!

Eg har en ny drøm! Enda en reisedrøm!

NEW YORK BABY!!!!

These pictures will get you in a New York state of mind!

Some beautiful day…

About kvalvag

Jada, jeg er forfatteren av denne siden og kalles stort sett Therese. Noen ganger går jeg under navnet småsnuppa, doll face og noen ganger også DOOOOOMMER!! Hehe.. Vanligvis er jeg en blid person, men humøret mitt kan svinge og terger du nok, kan jeg bli liiiitt hissig :) Vis alle innlegg av kvalvag

Legg igjen en kommentar

