Hæler kan gi verdensfred!

Ferdig arbeid. Menn sikler etter damer med nakne ben og høye hæler. Tenke seg til om lederen i Afghanistan eller hvor som helst annet sted er mann, mens lederen i FN er kvinnelig. Alt som skal til er en gjeng kåte verdensledere som sikler over noen få nakne kvinnelegger ved roret!

Skjønner ingenting jeg nå. Har virkelig fått dilla på sko. Er de ikke enig med deg kan du sende hælen i magen på dem. Så ja, hæler kan gi verdensfred 😛 Fikk nettopp de nye skoene mine i posten i dag! Heilt heilt heilt nydelig! Elsker dem og ser frem til å bruke de en night out 🙂

Kanskje det det blir fisk på kroken med dem? Kanskje jeg klarer å huke meg en person å være glad i? Kanskje det å bli litt mer damete med fine, sexy kule sko kan hjelpe meg å kapre drømmemannen?

Kanskje Erik Mjelde? Hmm, ville ikke vært meg i mot 🙂

Nei, keep dreaming… Hehe. Ha en fin aften min venner. Keep smiling!

About kvalvag

Jada, jeg er forfatteren av denne siden og kalles stort sett Therese. Noen ganger går jeg under navnet småsnuppa, doll face og noen ganger også DOOOOOMMER!! Hehe.. Vanligvis er jeg en blid person, men humøret mitt kan svinge og terger du nok, kan jeg bli liiiitt hissig :) Vis alle innlegg av kvalvag

Legg igjen en kommentar

