Desperately… Need… Creativity…

Kjenner det kribler i hele kroppen når jeg har behov for å være kreativ. Elsker å gjøre noe gøy. Elsker å lage noe. Elsker å gjøre noe nytt. Elsker å planlegge noe fremtidig. Elsker å se frem til noe. Stort sett klarer jeg å finne noe å gjøre, men nå vil jeg gjøre alt. Planlegge studier i utlandet, skrive ferdig boken jeg er begynt på, planlegge interrailtur, planlegge studiene til høsten, lage forslag til Bacheloroppgaven min, lese, ta bilder, tegne, jeg vil gjøre ALT. Allerhelst akkurat nå. Jeg kjenner den vanvittige trangen for å gjøre noe.

Jeg vil oppleve hele verden gjennom mine egne øyne og vise hva jeg ser. Det jeg tenker på akkurat nå er hvor jeg vil studere i England. England blir det uansett. Men hvor er jo alltid en interessant tanke. Hovedsaklig tenker jeg på Keele University, University of Essex, Plymouth og flere steder. Hovedsaklig vil jeg studere noe spennende. Enten sosiologi eller kriminologi, hovedsaklig det som kalles social science 🙂 Så vi får se. Nå skal jeg lage litt planer for matteundervisningen og tjuvstarte mitt 3. akademiske semester.

Have a great evening ya’ll – og kos dere med hva enn det kreative innspillet deres måtte være.

About kvalvag

Jada, jeg er forfatteren av denne siden og kalles stort sett Therese. Noen ganger går jeg under navnet småsnuppa, doll face og noen ganger også DOOOOOMMER!! Hehe.. Vanligvis er jeg en blid person, men humøret mitt kan svinge og terger du nok, kan jeg bli liiiitt hissig :) Vis alle innlegg av kvalvag

One response to “Desperately… Need… Creativity…

Legg igjen en kommentar

